الَّذینَ یُنْفِقُونَ أَمْوالَهُمْ بِاللَّیْلِ وَ النَّهارِ سِرًّا وَ عَلانِیَةً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَ لا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُونَ
به ما ایمیل بزنید info@mehrgostaran.com
با ما تماس بگیرید 66957786 021
میخواهم در پروژه های موسسه مشارکت کنم

 نخستین جلسه عصرانه هاسب برگزار شد

نخستین جلسه عصرانه هاسب با میزبانی بنیاد همدلان آینده نگر ایران با حضور بیش از 40 نفر از خیرین فعال در استان سیستان و بلوچستان در تاریخ ششم دیماه سال 1400 در سالن وفا غفاریان سازمان مدیریت صنعتی برگزار گردید.

در این جلسه جناب آقای دکتر واعظ مهدوی مدیرعامل این بنیاد به شرح وضعیت استان و تشریح اهداف و اقدامات بنیاد هاسب پرداختند. در این جلسه تعدادی از شرکت کنندگان نظرات خود را بیان نمودند که جناب آقای دکتر شریعتی، مدیر عامل مؤسسه خیریه مهرگستران فنی نیز نظراتی را در خصوص بنیاد هاسب مطرح نمودند. ایشان ضمن اشاره به اینکه باید بنیاد هاسب نقش مردمی و هویت مردم نهاد خود را حفظ کند، ضرورت ایجاد و توسعه تشکیلاتی بنیاد هاسب را تشریح کردند. ایشان همچنین دقت نظر بنیاد هاسب به حل مسائل استان سیستان و بلوچستان را مهم ترین وظیفه بنیاد دانستند و تأکید نمودند که صرف انرژی و توان این بنیاد در سایر استان نباید باعث کم رنگ شدن حل معضلات استان سیستان و بلوچستان گردد. در ادامه ایشان توصیه کردند که بنیاد هاسب نقش هدایتگری خود را حفظ کند و کلیه سمن ها و مؤسسات وابسته را در راستای تامین نیازهای منطقه سیستان و بلوچستان مورد هدایت و حمایت خود قرار دهد.
ایشان همچنین پیشنهاد نمودند که آمار نابینایان و ناشنوایان و کم شنوایان استان استخراج گردد تا با تکیه بر ارتباطات مؤثر با مجموعه های فعال در این حوزه نظیر واحد فرشتگان دانشگاه آزاد اسلامی اقدامات مؤثری در این زمینه انجام گیرد.
در پایان ایشان ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر زمان تصویب بودجه دولتی سال 1401 فرا رسیده است، تأکید نمودند که ارتباط مؤثری با اعضای کمیسیون تلفیق برقرار گردد تا بتوان بودجه استان را به صورت جهشی در راستای رفع محرومیت ها افزایش داد.

همچنین در طی این نشست بیش از 40 پیشنهاد جهت فعالیت های آتی این بنیاد مطرح گردید، و در پایان نشست، مهندس مقیمی رئیس هیئت امنای بنیاد هاسب ضمن تشکر از حضور خیرین در این نشست اعلام نمودند اگرچه این بنیاد شروع موفق در حوزه ساخت و ساز و به خصوص مدرسه سازی داشته است اما اولویت اصلی آن توانمندسازی افراد بومی است. رئیس هیئت امنای بنیاد افزودند: هدف این بنیاد آگاه سازی مسئولین کشوری و استانی از ظرفیت ها و امکانات موجود استان است و این مسئولیت سنگینی است که هاسب خود را موظف به انجام آن می داند.

نشست بعدی در تاریخ دوشنبه 4 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

اشتراک در خبرنامه

دریافت آخرین اخبار و مطالب ما