الَّذینَ یُنْفِقُونَ أَمْوالَهُمْ بِاللَّیْلِ وَ النَّهارِ سِرًّا وَ عَلانِیَةً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَ لا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُونَ
به ما ایمیل بزنید info@mehrgostaran.com
با ما تماس بگیرید 66957786 021
میخواهم در پروژه های موسسه مشارکت کنم

نشست با جناب آقای محمد کتابچی مدیر عامل محترم مجمع خیّرین مدرسه ساز کاشان در روز شنبه مورخ 1400/11/23

در راستای تأمین منابع مالی و همفکری در خصوص اجرای پروژه مجتمع آموزشی شبانه روزی مهرگستران فنی در شهرستان مهرستان جلسه ای با حضور جناب آقای محمد کتابچی مدیر عامل محترم مجمع خیّرین مدرسه ساز کاشان در روز شنبه مورخ 23 بهمن ماه تشکیل شد.

در این نشست که جناب آقای دکتر شریعتی نیاسر مدیرعامل محترم مؤسسه خیریه مهرگستران فنی میزبان آن بودند در خصوص نحوه تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه، تامین کادر مورد نیاز پروژه و نیز نحوه مدیریت آتی مجتمع رایزنی هایی صورت گرفت.

جناب آقای کتابچی با تاکید ویژه بر اینکه مدیریت آتی مجتمع باید بگونه ای باشد که ثمره تلاش خیّرین در راستای رفع محرومیت آموزشی تداوم پیدا کند، عنوان کردند که در تأمین منابع مالی پروژه نیز تلاش مستمری را خواهند داشت. همچنین ایشان پیشنهاد ایجاد ارتباط پیوسته بین مجمع خیّرین مدرسه ساز کاشان و مؤسسه خیریه مهرگستران فنی را مطرح نمودند.

در این نشست جناب آقای دکتر شریعتی ضمن تشریح ابعاد پروژه و نیز شفاف سازی اهداف مؤسسه، پیگیری برای رفع موانع موجود در مسیر حمایت های خیرین را از طریق مدیران نظام آموزش و پرورش را واجب بر شمردند و اعلام کردند که در این راستا اقداماتی را انجام خواهند داد.

در این جلسه جناب آقای دکتر علیزاده مشخصات پروژه و اقدامات فنی انجام شده را بصورت کامل تشریح کردند.

اشتراک در خبرنامه

دریافت آخرین اخبار و مطالب ما