الَّذینَ یُنْفِقُونَ أَمْوالَهُمْ بِاللَّیْلِ وَ النَّهارِ سِرًّا وَ عَلانِیَةً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَ لا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُونَ
به ما ایمیل بزنید info@mehrgostaran.com
با ما تماس بگیرید 66957786 021
میخواهم در پروژه های موسسه مشارکت کنم
جلسه هم اندیشی نحوه مدیریت فنی و عملیاتی مجتمع آموزشی شبانه روزی مهرگستران

جلسه هم اندیشی نحوه مدیریت فنی و عملیاتی مجتمع آموزشی شبانه روزی مهرگستران فنی برگزار شد

در این جلسه که در تاریخ هفتم اسفند ماه 1400 با حضور جناب آقای دکتر نوید ادهم مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش، جناب آقای دکتر شریعتی نیاسر مدیرعامل موسسه خیریه مهرگستران فنی و جناب آقای دکتر علیزاده عضو هیئت مدیره موسسه خیریه مهرگستران فنی برگزار شد راهکارهای مدیریت فنی پروژه و مدیریت پس از بهره برداری از مجتمع آموزشی شبانه روزی مهرگستران فنی برگزار شد.
در طی این نشست جناب آقای دکتر شریعتی به تشریح ابعاد فقر و محرومیت آموزشی استان سیستان و بلوچستان و بطور خاص شهرستان مهرستان پرداختند و از اقدامات انجام گرفته توسط موسسه خیریه در طی این مدت کوتاه گزارشی را ارائه دادند. وی در بخشی از صحبت های خود به موضوع اهمیت توجه به شیوه مدیریت این مجتمع در زمان بهره برداری اشاره نمودند و بیان داشتند: “با توجه به تجربه های موفق اداره مراکز بصورت هیئت امنایی و تولیتی در دانشگاه تهران و نیز ظرفیت بالقوه دانشگاه تهران در زمینه همکاری نرم افزاری در توسعه دانش و رفع محرومیت می توان انتظار داشت با همکاری مجموعه آموزش و پرورش الگوسازی مناسبی در منطقه با کمک این پروژه صورت گیرد”
دکتر نوید ضمن تشکر از این اقدام خداپسندانه موسسه خیریه مهرگستران فنی در زمینه رفع محرومیت آموزشی در منطقه، پیشنهاد اداره هیئت امنایی مجتمع را مطرح کردند و عنوان نمودند که این نوع مدیریت مدارس و مجتمع های خیرساز به پشتوانه آیین نامه و دستورالعمل اجرایی توسعه مشارکت های مردمی به شیوه مدیریت هیأت امنایی درمدارس در کشور موفق بوده است. ایشان همچنین توجه ویژه به بسترهای نرم افزاری اداره و مدیریت چنین مجتمع هایی را ارجح تر از موارد فنی ساخت و ساز دانستند و اعلام نمودند آموزش های مهارتی به دانش آموزان این چنین موسسه هایی می بایست در الویت کار قرار گیرد.
مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش ضمن اعلام حمایت از این اقدام موسسه خیریه، بیان فرموند که در راستای رفع نیازهای حقوقی و پشتیبانی های مالی و اداری از موسسه خیریه مهرگستران فنی تمام همکاری لازم را با این مجموعه خواهند داشت.
لازم به ذکر است پروژه مجتمع آموزشی شبانه روزی مهرگستران فنی در زمینی به مساحت 1.5 هکتار در شهر مهرستان احداث خواهد شد که متشکل از 18 کلاس درسی و 330 تخت خوابگاهی خواهد بود. کلنگ زنی این پروژه در تاریخ بیستم بهمن ماه 1400 توسط جناب آقای دکتر مدرس خیابانی، استاندار محترم استان سیستان و بلوچستان به زمین زده شد.

اشتراک در خبرنامه

دریافت آخرین اخبار و مطالب ما