الَّذینَ یُنْفِقُونَ أَمْوالَهُمْ بِاللَّیْلِ وَ النَّهارِ سِرًّا وَ عَلانِیَةً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَ لا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُونَ
به ما ایمیل بزنید info@mehrgostaran.com
با ما تماس بگیرید 66957786 021
میخواهم در پروژه های موسسه مشارکت کنم
جلسه بررسی پروژه باحضور شهردار شهرستان مهرستان

برگزاری جلسه بررسی پروژه مجتمع شبانه روزی مهرگستران فنی با حضور اعضای محترم شورای شهر و شهردار شهرستان مهرستان در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد.

جناب آقای دکتر شریعتی نیاسر مدیرعامل مؤسسه خیّریه مهرگستران فنی و جناب آقای دکتر علیزاده عضو هیئت مدیره با جناب آقای کرد شهردارشهرستانِ مهرستان و اعضای شورای اسلامی این شهرستان در روز شنبه مورخ چهاردهم اسفند ماه در دانشکده فنی دانشگاه تهران دیدار و گفتگو کردند.
شهردار و اعضای شورای شهر، شهرستانِ مهرستان در حاشیه این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از موسسه خیریه مهر گستران فنی به جهت اجرای پروژه مجتمع آموزشی شبانه روزی مهرگستران فنی شهرستان مهرستان اظهار داشتند: شهرداری و شورای شهر برای کمک به این مؤسسه جهت احداث این پروژه از هیچ کمکی دریغ نمی کنند.
دکتر شریعتی نیز در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرستانِ مهرستان اظهار داشتند: احداث این مجتمع آموزشی در شهرستانِ مهرستان با کمک اساتید و فرهیختگان دانشگاه و خیّرین توسط مؤسسه مهرگستران فنی که جزء مؤسسات زایشی دانشگاه تهران می باشد احداث خواهد شد.
وی تصریح کردند : این مجتمع یکی از پروژه های بزرگ این منطقه محسوب می شود، منطقه ای که حدود 80 هزار نفر جمعیت دارد و قریب به 85 درصد آن را بافت روستایی تشکیل می دهند.
ایشان بیان داشتند : اگر مدرسه شبانه روزی نباشد دانش آموزان عملاً ترک تحصیل خواهند کرد و انتظار می رود مسئولان استانی و محلی نیز از این پروژه پشتیبانی حقوقی جدّی به عمل آورند و تأمین و پیش بینی نیروی انسانی را نیز در دستور کار خود قرار دهند.امید است این پروژه با زیربنای 7هزار متر مربع که در سه فاز، عملیاتی خواهد شد بتواند آینده خوبی برای دانش آموزان این منطقه رقم زند. این پروژه دارای سالن ورزشی، فضای خوابگاهی دخترانه و پسرانه ، سالن آمفی تئاتر، سالن غذاخوری و کتابخانه می باشد.

اشتراک در خبرنامه

دریافت آخرین اخبار و مطالب ما